El Consell General de l’Advocacia va posar en marxa al començament del mes de febrer un Pla Extraordinari de Recursos Digitals per a l’Advocacia afectada per la pandèmia del Covid-19, amb l’objectiu d’ajudar a advocats i advocades que hagen vist minvada la seua capacitat econòmica a conseqüència de la pandèmia. El Pla, a través de diferents recursos i formacions, persegueix que cap professional de l’advocacia es quede arrere tecnològicament. El pròxim dia 12 de març finalitza el termini per a sol·licitar-lo.
Aquest Pla s’estructura en dues àrees: recursos digitals –amb l’objectiu de millorar el treball en la gestió del temps i recursos del despatx, d’una banda; i fomentar la difusió de serveis i captació de clients, per un altre- i ajudes per a maquinari i programari.
- Digitalització de despatxos: els adjudicataris obtindran un paquet de productes per al treball en el núvol, sincronització de dispositius, ciberseguretat dels seus equips i altres aplicacions d’ús quotidià.
- Presència digital del professional: els qui reben aquest recurs obtindran una web especialment dissenyada per a l’oferta de serveis jurídics, així com una aplicació per al maneig conjunt i coordinat de les xarxes socials del seu despatx. Li acompanyaran els coneixements oportuns per al posicionament web i de la identitat digital.
-
Màrqueting digital per a la captació de clients: els professionals que es beneficien d’aquesta línia adquiriran un codi per a la captació de clients a través d’anuncis ‘pay per clic’ en Google. Els capacitadors d’aquesta línia acompanyaran als advocats en la implementació dels seus anuncis i en l’avaluació de les seues campanyes, per a poder orientar-les a la consecució dels resultats desitjats, la captació de clients.
-
Gestió econòmica: el coneixement d’una eina per al càlcul de costos i per al maneig d’ingressos i despeses permetrà als qui s’acullen a aquesta línia tindre un control minuciós dels seus resultats i necessitats en termes econòmics.
-
Gestió de despatxos: l’aplicació de gestió permetrà al professional identificar els temps que dedica a cada tasca del despatx, l’esforç que consumeix l’atenció a cada client, el que es correspon amb la redacció de cadascuna de les accions jurídiques que es duen a terme i, en definitiva, conéixer la dedicació que requereix cada tipus de cas a cadascun dels integrants del despatx.